سوتی جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا:اگر رئیس‌جمهور بودم سفارتمان را در تهران تعطیل می‌کردم!

کاندیدای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در اظهاراتی عجیب گفت که اگر رئیس‌جمهور بود،‌ سفارت کشورش را در تهران تعطیل می‌کرد.

میشل بکمن، تنها کاندیدای جمهوری‌خواه زن انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در پاسخ به پرسش یک خبرنگار شبکه تلوزیونی “ان.بی.سی” آمریکا و در اولین موضع‌گیری در خصوص تجمع دانشجویان ایرانی در برابر سفارت انگیس در تهران گفت: اگر رئیس‌جمهور بودم، سفارت آمریکا در تهران را تعطیل می کردم!

خبرنگار این شبکه در واکنش به این گاف بکمن گفت: اما یک مشکل وجود دارد و آن اینکه آمریکا از زمانی که سفارتش در تهران به دست دانشجویان ایرانی تسخیر شد، دیگر سفارتخانه‌ای در ایران ندارد.

این درحالی است که بکمن با کمال خونسردی گاف خود را تکذیب کرد.

شبکه تلوزیونی “ان .بی.سی” نیز این خبر را با تیتر، “اگر من رئیس‌جمهور بودم سفارتی را که وجود ندارد، تعطیل می کردم” منتشر کرد.

پس از این گفتگو، دفتر رقابت‌های انتخاباتی بکمن در یک بیانیه اعلام کرد: غافلگیر شدن بکمن در خصوص ماجرای پیش آمده در تهران باعث به وجود آمدن این وضعیت شد.

میشل بکمن که دارای ارتباطات نزدیکی با تی پارتی، جنبش چای است تا چندی پیش درمیان نامزدهای جمهوریخواهان جزو پیشتازان بود، اما استعفای مشاور ارشد وی موجب شد تا این عضو کنگره آمریکا از رقبایش عقب بیافتد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: